ngomong-ngobrol

(I Guess This Is) The Last Post (in 2011)


So yeah, it’s the last post in 2011. See you in 2012 people.

 

HAPPY NEW YEAR! 🙂

 

 

 

 

Udah gitu doang mut? Gitu doang???

Hihihi… Abis mau merenungkan apa aja yang udah terjadi di 2011 (apa sih istilahnya? ga nemu-nemu dari tadi) tapi gw orangnya ga suka ngungkit-ngungkit masa lalu sih… 😀

Resolusi? Terakhir bikin kelas 3 SMA, 8 tahun lalu. (APAAAA??! 8 tahun lalu??? Aku sudah tua… AAAAH!!! *salah fokus* *komentar yang lebih tua dari gw pasti: EEEH BIASA AJA KALEEEE!!!* *gw gitu soalnya kalo yang lebih muda dari gw panik soal umur* *makin kehilangan arah* *ini apa sih kok banyak bintang-bintang?*

Harapan sih satu… Semoga kiamat yang diramalkan suku Maya gak benar adanya. Soalnya The Hobbit baru main tanggal 4 Desember 2012 cyin 😀

 

So yeah, that’s all! Happy New Year people! Wish we will have a great year (and many many years after) ahead. 🙂

 

Advertisements

2 thoughts on “(I Guess This Is) The Last Post (in 2011)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s